3 Ekim 2013 Perşembe

After Earth Türkçe Altyazılı – HD Film İzle izle


After Earth Türkçe Altyazılı – HD Film İzle
After Earth full izle filmi gerçekten çok etkilendiğim ve beğendiğim bir film oldu arkadaşlar, sinemada izlediğimde film adeta bitmesin istedim diyebilirim. Neden mi diye soruyorsunuz? Fazla bir şey anlatmak istemiyorum zaten inanın anlatsamda çok anlayabileceğinizi sanmıyorum hani derler ya bu film anlatılmaz izlenir işte tamda o. Baş rol'de will smith oynuyor arkadaşlar, evet evet 2. baş rol oyuncusuda will smith'in oğlu olan Jaden smith oynmaktadır baba oğul baş rolleri paylaşır iken ortaya gerçekten kaliteli bir yapım çıkmış henüz çok genç bir oyuncu olmasına rağmen kusursuz bir oyunculuk sergileyen küçük smithi ise burdan tebrik etmek istiyorum. After earth izle filmimiz'de klasik bir yok olan dünya senaryosu baş göstermiş olsada filmi izledikçe aslında öyle olmadığını anlayacağınızı umuyorum, yok olmaya çok yakın bir dünyada insanlar dünyayı terk ederek başka bir gezegene yaşamaya gitmişler, çok daha ferah ve teknolojinin geliştiği farklı bir gezegende yaşayan insanlık çok daha mutlu bir hayat sürmektedir. Baş rol oyuncularımız Dünya'ya zorunlu bir ziyaret yaparak bazı projelere imza atmalılardır, dünyaya yaptıkları ziyaret sonunda uzay gemilerinin bozulması durumunda Kitai ve babası Jack çok korkutucu ve zorlu olaylar ile karşılaşırlar. HD Film izle seçenekleri ile 1080p kalitede sitemiz üzerinden seyredebileceğiniz After Earth hd izle adlı film hakkında daha fazla bir şey söylemiyorum çünkü yanlış bir şey anlatırda hevesinizi kaçırırım diye çok korkuyorum açıkçası o yüzden şimdilik iyi seyirler yorumlarınızı beklemekteyim.
After Earth Türkçe Altyazılı – HD Film İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder