16 Ekim 2013 Çarşamba

Berni’e nin Suçu Ne ? 720p – Full HD izle


Berni’e nin Suçu Ne ? 720p – Full HD izle
Öncelikle Herkese merhaba demek istiyorum. Bugün sizlere Berni’e nin Suçu Ne ? full izle adlı filmi tanıtmak istiyorum aynı zamanda sitemizden de bu filmi Berni’e nin Suçu Ne ? full hd izle imkanı ile seyredebilirsiniz..

Amerika’nın Teksas eyaletindeki ıssız ve küçük bir kasabada cenaze yıkayıcısı olarak çalışan bir adamın yanında yardımcılık yapan Bernie Tiecle adındaki adamın hikayesini konu alıyor. Bernie komik biridir ve sürekli etrafındakileri güldürebildiği için kasaba halkı onu çok sevmektedir. Çok yardımsever biridir, nerede bir yardıma ihtiyacı olan birisi varsa hemen ona yardım eder. Ayrıca kasabadaki çocuklara da haftanın bir kaç gününde ders vermektedir. Klisedeki koroda da şarkı söylemektedir. Tüm bu iyiliklerinden dolayı tüm halk Bernie’yi sever ve ona saygı gösterir. Marjorie adındaki dul bir kadın Bernie’ye karşı ilgi duymaktadır. Ondan sürekli yardım ister. En son bir banka işinde de yardım ettikten sonra kadının ilgisine karşı yapacağı birşey kalmadığı için istemeyerekte olsa kadını öldürür. Tüm olaylar buradan sonra patlak verecektir.Berni’e nin Suçu Ne ? 720p - Full HD izle filmi 2011 yılında yayına girmiş ve bir çok film sever tarafından beğeni ile izlenmiştir. Dünya sinema severleri tarafından İMDB puanı 6.0 olarak belirlenmiş ve kadrosunda Jack Black, Matthew McConaughey, Shirley MacLaine oyuncuları bulunmaktadır. Yönetmen koltuğunda Richard Linklater otururken filmin türü ise Komedi, Suç şeklinde değerlendirilmiştir
Berni’e nin Suçu Ne ? 720p – Full HD izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder