3 Ekim 2013 Perşembe

Turbo Filmi HD İzle


Turbo Filmi HD İzle
Turbo filmi türkçe dublaj izle adlı filmi dah doğrusu animasyonu sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum arkadaşlar. 13 Eylül 2013 tarihinde yani bugün vizyona giren filmi sitemizden izlemeniz mümkün olacaktır, öncelikle film hakkında birazcık bahsetmek ve kendi görüşlerimi bildirmek istiyorum. Turbo hd izle adlı filmimiz aileniz ve çocuklarınız ile rahatlık ile izleyebileceğiniz kaliteli bir animasyon ve aile filmidir. Şahsen ben animasyon filmlerini izlemeyi çok sevmeyen birisi olarak bu çizgi filme bayıldım diyebilirim, kardeşim ile birlikte sinemasına giderek seyrettiğimiz bu filmi 9 yaşında ki kardeşimde çok sevdi. Yani annelere babalara tavsiyem çocuğunuz büyük ihtimalle bu çizgi filme bayılacaktır. HD film izle ten sitemiz mevcut. Neyse ben lafı daha fazla uzatmak istemiyorum, sonuçta sizde filmi izleyeceksiniz ve filmi izlemeden önce biraz film hakkında bilgi sahibi olmanızda fayda görüyorum bu yüzden filmi objektif bir şekilde izlemiş birisi olarak sizlere bu film hakkında biraz bilgi vermek istiyorum. Dünyanın en hızlı salyangozu olarak bütün herkesi geçmek ve dünyanın en hızlısı olmak isteyen sıradan bir bahçe salyangozu vardır, her ne kadar imkansız bir hayal gibi görünsede bahse salyangozumuzun başına beklenmedik enteresan bir kaza gelir. Turbo full hd izle adlı filmimizin baş rolünde olan salyangoz başına gelmiş olan enteresan kaza sonrasında hal ve hareketlerinin değiştiğinin farkında varır, bu değişimlerin yanı sıra hızında da bir anormallik olduğunu yani hızının arttığının farkına varan Turbo hayallerini gerçekleştirmek için yola koyulur. Dünyanın en hızlı salyangozu olma hayalleri ile yola koyulan çizgi kahramanımızın başına gelen öyküleri konu alan film vizyondan çıkıp internete düştüğünde ilk biz sitemize ekleyeceğiz ancak çocuklarınız ile birlikte sinemaya giderek orada izlemenizi tavsiye ederim.
Turbo Filmi HD İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder